Inscrierile la Scoala IAA - Modulul I se apropie de final

Dosarele de inscriere la Scoala IAA de marketing si comunicare – Modulul I se mai pot depune pana pe 25 septembrie, ora 18:00, informeaza un comunicat de presa.

Modul I - Juniori se adreseaza persoanelor fara experienta sau cu experienta limitata in marketing si publicitate, avand pana in prezent 82 de absolventi. Printre companile care au inscris oameni la scoala IAA se numara Unilever, Pepsi, Hochland, Nestle, Ursus Brewries, Saatchi&Saatchi, Media Investment, Mercury 360, Odyssey sau Publicis.

Ana Podolianu, Star Foods Romania - absolventa Scoala IAA, modul I, seria 2: “In cuvinte simple, Scoala IAA mi-a deschis mintea si mi-a adus valoare in munca zilnica, nu neaparat prin bagajul de cunostinte acumulat, ci mai ales, prin faptul ca imi arata niste cai, directii de gandire. Pentru mine, cursul de marketing a fost cel mai valoros, atat datorita continutului cat si modului de expunere. In ceea ce ma priveste Scoala IAA si-a atins scopul.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Oameni

Sectiune



Related