Smart FM lanseaza campania Listen

Smart FM a lansat campania de comunicare Listen ce se va desfasura sub sloganul “Muzica. Multi o aud, putini o asculta”, informeaza un comunicat de presa.

„Pentru ca sunt multi artisti care au intr-adevar ceva de spus, am selectat destul de greu piesele pe care sa le reprezentam vizual. Dintr-un shortlist de 10 piese, le-am ales pe cele interpretate de Ben Harper, U2, Jack Johnson si Jamiroquai tocmai pentru ca sunt genul de piese care propun un atfel de mesaj: unul foarte serios. Problema e ca astfel de mesaje trec ades pe langa urechile „ascultatorilor”, fara ca acestia sa inteleaga despre ce e vorba de fapt” declara Tiberiu Papa, Art Director, Mercury360.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related