Campania multumirilor Johnson’s baby

un studiu de caz prezentat de Lowe PR

Client: Johnson & Johnson

Echipa PR: Lowe PR

Perioada: iulie – septembrie 2009

OBIECTIVE

Consolidarea imaginii brandului Johnson’s baby ca un lider al pietei de produse pentru ingrijirea bebelusilor si marcarea aniversarii a 50 de ani de existenta a brandului printr-o campanie emotionala, de multumire si fidelizare a publicului roman.

Consacrarea generatiei Johnson’s baby.

STRATEGIE

Conceptul campaniei este unul special purtand o incarcatura pe care doar un brand de legenda si-o poate asuma:

„Impreuna cu Johnson, ne-am gandit mult cum putem face sa multumim publicului din Romania pentru increderea acordata Johnson’s baby timp de 15 ani. Ne-am hotarat sa le daruim nou-nascutilor zambete printr-o actiune sociala atipica si surprinzatoare” declara reprezentantii Lowe PR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Sectiune



Related