Dedeman lanseaza o noua campanie de comunicare

Dedeman lanseaza o campanie de comunicare axata pe “impacari spectaculoase”, continuand seria de “discutii aprinse” ce s-a desfasurat in perioada aprilie – iulie 2009, potrivit unui comunicat de presa.

”Cand produsul are un beneficiu real, clar si evident, comunicarea nu poate fi decat directa, umana si sincera. Si daca toata lumea buna din publicitate alearga dupa insight-uri, al nostru a venit singurel la noi: deciziile privind casa se iau in cuplu, de cele mai multe ori dupa discutii interminabile. Asa ca diversitatea covarsitoare de produse a generat, in prima faza, discutii aprinse in cuplu, iar in faza aceasta suntem deja in luna de miere, plina de impacari memorabile“, a declarat Adela Dan, Senior Copywriter McCann Erickson Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related