Cat de mult sa tai bugetul?

un editorial de Serban Alexandrescu, co-fondator Headvertising

La IPA (Institute of Practitioners in Advertising, UK) au venit cifrele pe al doilea trimestru al anului in curs. Adaugate celor 880 de case-study-uri pre-existente care compun IPA dataBANK (care acopera doua recesiuni majore), i-au facut pe domnii Les Binet si Peter Field sa se arunce in mai multe concluzii vizavi de comportamentul companiilor “pe criza”. Sau, mai degraba, vizavi de consecintele comportamentului lor. Insa ce ma intereseaza astazi este doar raspunsul lor “bazat” la intrebarea din titlu, care ii framanta pe multi directori de comunicare locali. Deci, cat de adanc amputam bugetul de advertising?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Laura Badea
acum 9 ani
sov tine cont si de ce face competitia ca de-aia e share
Bododea Dan
acum 9 ani
Aritmetica asta nu-i chiar asa de simpla pe cat crede lumea. Nu stiu daca tonul articolului e tocmai unul convingator...!!
Paul Markovits
acum 9 ani
Serban,

Cred ca este foarte bine ca ai pus problema din nou, pentru ca anticipez ca va veni un Craciun "fierbinte" si bugetele vor fi din nou sunt revizuite si nu numai in jos. Este intr-adevar ceva mai complicat cum judeci dar are meritul de a zice ca pe langa a-l face fericit pe directorul financiar sau a te panica mai exista si aritmetici simple care se pot face ca sa nu faci gafe de care sa iti para rau mai tarziu, sau mai grav sa ii para rau directorului de marketing care te inlocuieste ;-)



Related