Visa si-a majorat profitul cu peste 70%

In cel de-al treilea trimestru al anului fiscal 2008-2009 Visa a inregistrat o crestere de 73% a profitului net, la 730 de milioane de dolari. Aceasta majorare a fost determinata de reducerea cheltuielilor si de cresterea disponibilitatii populatiei de a plati cu cardul.

"Rezultatele trimestriale arata destul de bine, insa performantele au la baza masuri precum reducerea cheltuielilor si nu revenirea afacerilor", a declarat Robert Dodd, analist la Morgan, Keegan & Co, citat de Mediafax.

Totodata, veniturile operationale nete au crescut cu 2%, la 1,2 miliarde de dolari, in conditiile in care compania a redus cheltuielile de marketing cu 15%, dar si cele pentru personal cu 12%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related