Azuga s-a relansat pe piata berii

URSUS Breweries a relansat berea Azuga pe piata de bere drept o marca autentica romaneasca, campania de promovare fiind creata de agentia Gavrila&Asociatii, conform unui comunicat de presa.

 

„Berea Azuga este o bere cu istorie bogata, ce rascoleste nastalgii si amintiri ale tineretii – „prima bere bauta cu tata”, „berea bauta in armata”, „ultima vacanta petrecuta cu parintii”. Tocmai din acest motiv, URSUS Breweries a ales s-o adauge portofoliului sau si sa o relanseze la nivel national, astfel incat toti romanii sa aiba posibilitatea sa se bucure in continuare de gustul berii care le-a fost alaturi in atatea momente de bucurie”, a declarat Camelia Panait, Group Brand Manager URSUS Breweries.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related