Internetics isi schimba identitatea

Internetics si-a schimbat identitatea si se repozitioneaza ca un festival de branding, marketing si advertising online, potrivit agentiei Millenium Communication, organizatoarea festivalului.

“Millenium Communications a obisnuit piata de marcom din Romania cu miscari indraznete si nu si-a propus sa se opreasca aici. Internetics este singurul festival de comunicare online din Romania cu o asemenea traditie, dar care mai are in continuare foarte multe de spus pe aceasta piata.Tocmai de aceea ne-am propus ca in acest an sa ducem festivalul la nivelul urmator”, a declarat Andrei Bortun, director general Millenium Communication.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related