PSI Swaziland a investit 35 de mii de euro pentru “testul dragostei”

Friends Advertising a realizat campania pentru PSI (Population Services International) Swaziland, Africa prin care sa convinga cuplurile de aici sa faca testul HIV impreuna, repozitionand ideea de testare HIV prin conceptul ”Nu e un test HIV, e un test al dragostei”.

PSI Swaziland are un buget total de trei milioane de dolari pentru 2009 oferit de United States’ President's Emergency Plan for Aids Relief, iar pentru aceasta campanie a cheltuit pana in prezent 35 de mii de dolari pentru radio, TV si print.

„Dincolo de concept si de pozitionare, am fost foarte mandri de calitatea executiilor. Cu astfel de concepte, speram sa ridicam standardele de comunicare pe tema HIV in regiune si de ce nu, in categorie. Friends e una din cele mai bune agentii cu care am lucrat pana acum.”, a declarat Dominic McNeill, Marketing Advisor si purtator de cuvaant PSI Swaziland.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related