Being Client Service

Being Client Service

un editorial de Lorand(Boti) Balint, Head of Brand Communication, Leo Burnett

Nu o sa uit niciodata prima mea prezentare la client. Lucram de cateva luni in agentie si nu avusesem niciodata ocazia sa prezint ceea ce faceam. Cu o zi inainte de prezentarea dintr-un pitch important am aflat cu stupoare ca urmeaza sa prezint partea de strategie. Am incercat sa explic ca nu se poate, ca nu am mai prezentat niciodata si ca e totusi pitch si ar trebui sa prezinte cineva cu experienta – zero succes: tu ai facut strategia, e normal sa prezinti tu.

Au urmat ore intregi de repetitii, un discurs invatat pe de rost si rostit de zeci de ori in fata oglinzii pana cand la 3 am am cazut lat de somn. A doua zi, emotii cat China, dar macar stiam ca memorasem totul si la urma urmei ce putea sa fie asa de rau? Thank you X, in the next minutes I will …. And now I will pass you to Y who will…

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related