“Dacia va avea un cuvant greu in industria auto la nivel mondial”

un interviu cu Eduard Croitoru, Director de Publicitate al Dacia

Nu mai este o noutate ca Dacia este singurul brand din Romania care a fost premiat la toate editiile Effie. Pentru aceasta marca, Effie a insemnat Aur in 2004 pentru campania Dacia Solenza “Incearc-o si mai vorbim”. In 2005, serviciul “Dacia Asistenta” a fost rasplatit cu Argint, iar in 2006 a luat acelasi premiu pentru “Logan Diesel-iti schimba viata”. Anul 2007 i-a adus brandului un Bronze Effie pentru Logan MCV. Anul 2008 a fost, de asemenea, un castig pentru Dacia la festivalul de publicitate, obtinand Silver pentru campania Logan Easy ABS. In editia din acest an a Effie, Dacia a fost rasplatita cu Silver Effie pentru campania Dacia Sandero, care s-a numit “Play”. Eduard Croitoru, directorul de publicitate al Dacia, ne-a dezvaluit care este cheia succesului intr-o lume a advertisingului si a mesajelor promotionale. Cat despre investitiile pe care le-a facut Dacia pentru a-si promova imaginea, acestea s-au ridicat, in 2008, la aproape 39 de milioane de euro (valoare de ratecard, conform Alfacont), pe aproape 20 de mii de reclame in toate mediile. In primul trimestru din 2009, Dacia a investit aproape 5 milioane de euro pe advertising, valoare de ratecard aproximativ egala cu cea de anul trecut.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Related