PAN Group si-a marit cu 4% cifra de afaceri in 2009

Firma de morarit si panificatie PAN Group din Craiova si-a marit cifra de afaceri in primul trimestru, fata de aceeasi perioada a anului trecut, cu 4%, la 19,54 milioane de lei, conform unui comunicat al companiei, citat de Mediafax.
Evolutia indicatorului a fost determinata de activitatile de marketing si vanzari si de efectele investitiilor realizate cu partenerii de afaceri, se arata in acelasi comunicat.
In primele patru luni, vanzarile de produse long life (ambalate, cu termen de valabilitate mai mare, n.r.) au crescut in volum la 4.250 tone, de la 3.550 tone in perioada similara a anului trecut, iar valoric au ajuns la 20,1 milioane lei, conform sursei citate.
Anul trecut, firma a avut afaceri de 25,8 milioane euro.
Portofoliul PAN Group cuprinde produse precum biscuiti, covrigei, fursecuri, napolitane, paste, rulade si prajituri, prezente atat in Romania ,cat si pe piete externe, in Austria, Grecia, Croatia, Slovacia, Bulgaria, Republica Moldova si Canada.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related