“Clientii si agentiile vorbesc limbi diferite”

un interviu cu Ramona Patrascanu, asociat, Futurelab

Neintelegerile, reprosurile si chiar despartirile sunt nelipsite si din relatia client - agentie. Unele sunt mai vizibile, mai intense si mai dese, altele sunt tratate cu discretie si cu ceva mai multa intelepciune. Cum ar trebui insa gestionata aceasta relatie sa nu devina obositoare si de domeniul trecutului inainte de vreme am aflat de la specialistii invitati la Young Professionals. Acestia ne-au destainut ca solutia unei relatii eficienta trebuie sa tina seama in acelasi timp atat de nevoile specifice brandului, cat si de politica de business a agentiei. Cum vede relatia client-agentie, dar si ce abilitati trebuie sa aiba marketerii pentru a oferi solutii adaptate nevoilor aflam de la Ramona Patrascanu, asociat al Futurelab.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Sectiune



Related