Prima campanie bancara in blogosfera

Noua campanie de comunicare a Millennium Bank pentru promovarea creditelor ipotecare si a celor de nevoi personale cu ipoteca este prima din industrai bancara care are ca suporturi principale in mixul de media blogurile si site-ul Linkedin.com. Implementarea campaniei a fost realizata de Initiative Media.

„Planul de media a fost structurat atat dupa criterii cantitative (numar de vizitatori), cat si calitative (notorietatea blogurilor si structura demografica a vizitatorilor acestora). Studiile atestau deja o crestere incredibila a internetului, atat in ceea ce priveste volumul, cat si credibilitatea sa. A fost nevoie de putin curaj si de un client vizionar si iata ca lucrurile s-au intamplat! Avem deja rezultate preliminare ale campaniei si va pot spune ca ea este un succes!”, a declarat Iuliana Stere – New Media Manager Initiative Romania.
Pe de alta parte Cristina Bold, Director Comunicare Millennium Bank a completat ca “includerea consistenta a acestei componente, comunicarea in blogosfera si prin site-uri de networking, in publicitatea online este un pas firesc in evolutia pietei de new media in general, dar si in evolutia strategiei adoptate de banci, in particular”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related