Este marketingul diabolic?

un editorial de Seth Godin

Marketingul functioneaza. Daca investesti timp si bani (si daca stii cum sa faci asta), poti spune o istorie care se raspandeste, care influenteaza oameni, care schimba actiuni. Marketingul poate face ca oamenii sa cumpere ceva ce nu ar cumpara fara marketing, sa voteze pentru cineva pe care, poate, nici nu l-au luat in considerare si sa sustina o organizatie care ar fi fost invizibila, altfel. Daca marketingul nu functioneaza, atunci multi dintre noi pierdem mult efort (si bani). Dar functioneaza.

Transforma asta marketingul in ceva diabolic? Intr-un articol despre blogul meu, revista Time a scris, cu ironie, “Un entry pe care nu-l veti vedea niciodata [pe acest blog]: Este marketingul diabolic? Bazandu-ma pe o lunga cariera in acest business, ar trebui sa raspund ‘Da’”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Andrei Spinu
acum 14 ani
Absolut de acord cu subiectul abordat in acest articol. Ma uimesc tot felul de ad-uri care incearca sa vinda intr-un mod mai putin corect. Cel mai plauzibil exemplu este:

"In magazinul nostru aveti 70 % reducere" si foarte micut ca nimeni sa nu observe "doar la produsele marcate cu o bulina galbena" pe care nimeni nu o gaseste.

Faceti marketing corect ;).



Branded


Related