"In ansamblu, comunitatea de marketing si comunicare este intr-o criza de oameni cu adevarat priceputi"

un interviu cu Mihai Barsan, Director de Marketing interimar, URSUS Breweries

Nu o spunem noi, ci unul dintre oamenii din industria marcomm-ului al carui profesionalism a fost recunoscut si premiat de IAA - Mihai Barsan, Director de Marketing interimar la Ursus Breweries. Este omul care a reusit sa transforme Timisoreana in cea mai vanduta bere din Romania. Succesul si-l imparte insa cu marea echipa cu care a colaborat, dar si cu consumatorii, care in toata acesta ecuatie ocupa un loc de cinste. In afara de functia detinuta la Ursus, Mihai Barsan se poate mandri si cu cea de profesor de Administrarea Afacerilor in cadrul Scolii IAA, unde are parte de alte realizari si satisfactii. Care sunt bucuriile predatului sau neajunsurile marketingului din Romania, dar si cat de acerba este competitia pe piata berii aflam mai multe chiar dintr-un interviu cu Mihai Barsan.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Sectiune



Related