Brands International a ales Millenium Communication

In urma unui pitch organizat la sfarsitul anului trecut, Brands International a dat contul de PR agentiei Millenium Communications.
Pentru inceput, Millenium Communications se va ocupa de promovarea brandului Nespresso, aflat in portofoliul Nestle Nespresso. Agentia va oferi servicii de consultanta in comunicare, va elabora si implementa strategia de comunicare si de promovare a produselor si evenimentelor, va intermedia relatia cu mass-media si va organiza evenimentele pentru presa, atat pentru Nespresso cat si pentru celelalte doua divizii ale Brands International: Habanos si ST Dupont.
“Nespresso este unul dintre cele mai frumos construite branduri din lume. Toate manifestarile brandului sunt incarcate de rafinament si lux. Sa comunici Nespresso este ca si cum ai fi invitat sa faci parte dintr-un club foarte exclusivist“, a declarat Bogdan Theodor Olteanu, director de PR al Millenium Communications.
Divizia de PR a Millenium Communications a fost infiintata in anul 1998. In Romania, brandul Nespresso este prezent din 2005, prin intermediul companiei S.C. Brands International S.R.L, unic importator si distribuitor agreat pentru piata din Romania al producatorilor Habanos SA Cuba pentru havanele cubaneze si Nestle-Nespresso pentru aparatele si capsulele de cafea Nespresso (dizivia OOH). Nespresso comercializeaza produse in peste 35 de tari si opereaza in mai mult de 45 de locatii din intreaga lume.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Related