Agentia Spoon sustine eficienta si creativitatea in media

Cu scopul de a sustine teoria conform careia impactul comunicarii nu depinde in mod direct de marimea bugetului, agentia de media Spoon, a propus cu ocazia aniversarii a 5 ani de la infiintare un concept de promovare inedit.

Alaturi de cele trei agentii de publicitate, Cap, Headvertising si Gavrila & Asociatii va folosi, in mod creativ, diverse suporturi media. Campania va demonstra ca agentia de media maximizeaza impactul bugetului clientului printr-o abordare strategica cu un plus de creativitate. Un obiectiv secundar al campaniei a fost sa convinga clientii ca numai o comunicare perfecta intre agentia de publicitate si cea de media poate avea ca rezultat implementarea optima a ideilor creative.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Sectiune



Related