Cate oi a adunat radio Guerrilla

un studiu de caz prezentat de Simina Leotescu, Head of Strategic Planning, Propaganda

Matinalul reprezinta principalul moment din radio. Personalitatea si modul de comunicare a prezentatorilor sai sunt esentiale pentru a castiga audienta si a vinde tot spatiul publicitar din prime time. (07-10 a.m.).
Radio Guerrilla nu putea concura cu marile posturi de radio din perspectiva banilor alocati pentru premii. In 2006, la sondajul de primavara, Radio Guerrilla a inceput sa isi creeze un public de nisa si a devenit postul de radio al oamenilor educati (tineri in segmentul AB: profesionisti in management de top si de mijloc).
Dar tot in sondaje, studiile au aratat ca audienta zilnica a postului de radio, in prime time, (in timpul matinalului) pe segmentul 25-34 AB a avut o crestere mai mica decat cea precedenta.
In consecinta, PROVOCAREA a fost sa inscriem matinalul nostru in segmentul quality (oameni mai destepti si activi profesional) si SA INCEPEM SA CASTIGAM MAI MULTA AUDIENTA ZILNICA.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related