Barbosul si marketingul. Sau cum sa reusim in marketing uitandu-ne in afara lui

un editorial de Stefan Liute, Strategy Director, Grapefruit

Nu stiu daca stiti, dar 2009 este anul Charles Darwin. Barbosul autor al Originii speciilor este sarbatorit in toata lumea la doua secole de la nastere si dupa 150 de ani de la publicarea cartii lui de capatai. Eu cred foarte puternic in darwinism si in aplicabilitatea lui in marketing. Foarte probabil, datorita experientei mele profesionale, care inseamna multi ani intr-o agentie mica, independenta, care a crescut singura, sta pe propriile picioare si trage foloase sau ponoase din orice gest pe care il face. Te adaptezi sau iesi din scena, la propriu sau la figurat – asta spune Darwin si asta se intampla in ecosistemul meu. Iar adaptarea nu inseamna intoarcere in trecut, ci prezicerea viitorului cu o milisecunda inainte sa devina prezent, astfel incat sa faci gestul de care ai nevoie pentru a prospera.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune


Comentarii

HATEGAN GIGEA LILIANA
acum 10 ani
TOATA STIMA MEA.

"A gandi si a actiona exact asa cum am facut-o pana acum s-ar putea dovedi nociv, sau chiar fatal pentru prea multi dintre noi. Mai ales daca uitam una dintre cele mai puternice si pozitive insusiri ale lumii in care traim ,natura detesta vidul si il umple intotdeauna cu ceva relevant pentru un context nou. "

AR FII SUPERB CU ADEVARAT DACA DACA CEL PUTIN 50% AR GINDI SAU....AR INVATA SA GINDEASCA ASA! Efectul CRIZA ar duce la o schimbare evolutionista ,darwinista ,am plinge mai putin ,am gindi mai mult cu ce va umple natura ,in cursul ei firesc ,pentru a se re-echilibra,acel vid pe care il detesta si....am reactiona.

MERSI.



Related