Painea noastra cea de toate zilele.

un editorial de Serban Alexandrescu, co-fondator Headvertising

Da, Da-ne-o noua astazi, si preferabil si pe tot parcursul lui 2009, deoarece nu prea stim cum o sa mearga treaba. Nimeni n-are nici un fel de habar despre cum va functiona efectul de domino din economia romaneasca. Nimeni nu stie cine va scapa doar nitel terfelit si cine va fi storcit de compresor.

Planuri? Ce planuri? Cam toti clientii evita discutiile de viitor. Astazi, “viitor” inseamna martea viitoare. Si ce o sa-mi mai lipseasca intrebarile alea stupide din survey-urile de sfarsit de an in care suntem intrebati despre “planurile pentru anul viitor” si “estimarea cifrei de afaceri pe 2009”. O sa imi lipseasca si sprancenele ridicate – anual - un pic dispretuitor la auzul vestii ca noi nu stim cati bani o sa facem in anul urmator. “Cum, dar toata lumea din industrie mi-a dat previziuni, doar dumneavoastra nu!”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Alexandru Iordan
acum 10 ani
din pacate cred ca aceasta criza va functiona si ca o scuza: pierdem pentru ca e criza. scuze se vor gasi si la piederea de share: s-au taiat bugetele. Asta inseamna ca cine s-a descurcat pana acum se va descurca si de acum inaine.

pentru a se filtra cat de cat este nevoie de 1-2 ani de criza, sa se simta presiunea lipsei de bani si sa se ceara rezultate.

HATEGAN GIGEA LILIANA
acum 9 ani
SCHIMBARE sau CRIZA

CRIZA sau SCHIMBARE

cind copacul are o esenta MALEABILA rezista furtunii...apoi se intoarce la locul lui ,chiar daca vecinii lui ,mai putin maleabili nu mai sint. Totul reintra in albie ,doar cu un alt peisaj.....cel al supraviezuiri....anul lui Darwin ?

Gabriel Patru
acum 9 ani
Delicios articol si foarte adevarat...


Related