Cumparatorul roman in fata raftului, inca in bezna

o analiza de Sorina Iordan

In timpul unui spectacol de balet de la Moscova, pe timp de razboi, s-a oprit curentul. Dat fiind ca acest lucru se intampla destul de des in acea perioada, rusii au dezvoltat, pe parcurs, si o solutie: aveau intotdeauna cu ei lanterne si, in cazul in care lumina se oprea, incepeau sa lumineze actorii de pe scena, iar piesa putea sa continue. Dar, ulterior, ei si-au dat seama ca balerina cea mai frumoasa de pe scena era mereu cea mai luminata de lanternele spectatorilor. Acestia priveau si, prin urmare, luminau, intotdeauna, actorul sau artistul preferat de pe scena.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Alehandra Iorgut
acum 9 ani
Buna ziua,

Am citit cu atentie articolul dvs., deoarece mi s-a parut foarte interesant. Mi-ar fi placut insa sa regasesc si exemple/tehnici concrete de shopper marketing. Propun sa realizati o continuare a acestui articol si o dezvoltare a subiectului :)

Multumesc frumos!



Related