Studiu GfK despre climatul de consum in Europa: previziunile economice sumbre cauzeaza nesiguranta in randul consumatorilor europeni

Potrivit studiului GfK cu privire la "Climatul de consum in Europa" pentru al patrulea trimestru din 2011, noile pachete de salvare primite de la Uniunea Europeana de tari aflate in dificultate cum sunt Grecia, Portugalia sau Romania, nesiguranta privind modul in care situatia va progresa in Grecia, Italia si Franta, si perspectivele mai slabe de crestere economica in 2012, toate maresc anxietatea consumatorilor europeni.

Studiului GfK - Climatul de consum in Europa - ofera o privire de ansamblu asupra a trei indicatori: evolutia asteptarilor privind starea economica, evolutia asteptarilor privind veniturile din perioada urmatoare si evolutia dorintei de cumparare in randul consumatorilor. Studiul are la baza interviuri realizate in 12 tari care insumeaza circa 80% din populatia totala a statelor membre UE: Austria, Bulgaria, Franta, Germania, Grecia, Italia, Polonia, Portugalia, Marea Britanie, Republica Ceha, Romania si Spania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related