Super Bowl 2012: branduri care au integrat advertisingul traditional cu social media

Avand in vedere costul de aproximativ 3.5 milioane de dolari a unui spot de 30 de secunde care sa ruleze in timpul Super Bowl (conform USA Today), precum si popularitatea din ce in ce mai mare a campaniilor de social media, unele din brandurile prezente la Super Bowl au inteles ca o buna promovare integreaza atat advertisingul traditional, cat si  social media, si discutam aici despre branduri precum PepsiCo, Chevrolet, Audi sau Coca-Cola.

In timpul finalei Super Bowl de anul acesta, au mai fost prezente branduri si companii precum: Acura, Anheuser-Busch, Audi, Best Buy, Cars.com, Century21, Chrysler, Dannon, Disney, Doritos, E*Trade, GM Chevrolet,  H&M, History Channel, Honda, Hyundai, Kia, Lexus, Mars, MetLife, Paramount, PepsiCo, Suzuki, TaxACT, Teleflora, Toyota sau Universal Pictures.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Sectiune



Related