Cum si-au activat clientii centrele comerciale in luna februarie

Luna februarie se numara printre multele luni de sarbatoare, abordate de companii prin campanii tematice menite sa creasca fluxul de clienti si sa stimuleze vanzarile. Centrele comerciale fac parte din aceasta categorie care profita de fiecare sarbatoare pentru a chema oamenii in magazine. Astfel, Ziua de Sfantul Valentin si Dragobetele au fost si in acest an prilejul campaniilor si evenimentelor de activare desfasurate de centrele comerciale bucurestene.

Timp de 3 zile, in perioada 24 – 26 februarie, Liberty Center a organizat cu ocazia zilei de Dragobete o campanie prin care clientii si-au putut depune scrisorile de dragoste in "cutia postala a iubirii”. Scrisorile cu adresa postala valida au fost trimise destinatarilor, dupa data de 26 februarie, fara ca expeditorii sa plateasca vreun cost.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related