Emporiki Bank Romania isi separa imaginea de bancile grecesti printr-o noua campanie ce accentueaza apartenenta la grupul Credit Agricole

Emporiki Bank isi separa imaginea de cea a bancii grecesti cu care este asociata in Romania, prin demararea unei campanii ce pune in lumina apartenenta la grupul francez Credit Agricole. Lansarea acestei campanii a avut loc astazi, 20 martie, in cadrul unei conferinte de presa ce a avut loc la Hotel Epoque din Bucuresti, intr-o atmosfera pariziana, cu delicatese frantuzesti, special preparate pentru a veni in completarea imaginii pe care compania o va comunica pe viitor.

Emporiki Bank Romania, actuala membra a Grupului francez Credit Agricole Group, a intrat pe piata din Romania in 1996, avand deschidere oficiala in septembrie 1999 si fiind filiala din Romania a Emporiki Bank of Greece. In 2003, banca si-a schimbat numele in Emporiki Bank - Romania S.A., creand o noua identitate corporatista. In 2006, banca franceza Credit Agricole a cumparat 72% din Emporiki Bank of Greece, detinand 92% in Romania. In 2009, logo-ul bancii s-a imbogatit prin adaugarea numelui  principalului actionar: Credit Agricole Group, urmand ca in 2011, grupul sa devina actionar 100% al bancii grecesti, detinand 99,58% in Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related