_AllThingsFacebook – Facebook pentru branduri

In cadrul conferintei AllThingsFacebook, Robert Kiely (Account Manager EMEA, Global Marketing Solutions, Facebook), Silviu Nicolescu (Public Relations Manager, Vodafone), Laura-Elena Duta (Product Manager Online, Vodafone) si Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions) au discutat despre "Social Media Guide Tips for Facebook Users": modalitati de atragere a consumatorilor utilizand Facebook-ul, timeline-ul si avantajele sale, evolutia Vodafone pe Facebook si clasificare utilizatorilor de Facebook.

Facebook – studii de caz
Robert Kiely a dat exemple de companii care au reusit sa utilizeze Facebook-ul ca o modalitate de a atrage consumatorii. Unul dintre exemple a fost Ticketmaster, care a realizat o aplicatie care le dadea posibilitatea celor care doreau sa isi achizitioneze bilete la un anumit concert sa vada ce alti prieteni de pe Facebook merg si locurile unde si-au achizitionat bilete.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Related