UniCredit Tiriac Bank: o noua pozitionare a brandului si campanii de responsabilitate sociala

UniCredit Tiriac Bank: o noua pozitionare a brandului si campanii de responsabilitate sociala

In cadrul conferintei organizata astazi de catre UniCredit Tiriac Bank pentru a prezenta activitatea companiei in 2011 am discutat cu Anca Nuta (Head of Identity & Communication First Vice President, UniCredit Tiriac Bank), despre noua pozitionare a brandului si despre campaniile de responsabilitate sociala intreprinse de companie anul trecut. Mai multe informatii despre activiatea UniCredit Tiriac Bank si rezultatele anului 2011 puteti citi aici.

SMARK: UniCredit este in proces de repozitionare. Ce presupune acest demers?
Anca Nuta: Trebuie sa vorbesc despre brandul UniCredit ca la inceput de drum, pentru ca noi, de aproximativ un an si jumatate, avem o noua pozitionare de brand care are la baza foarte multa empatie fata de tot ceea ce inseamna client, atat intern cat si extern. UniCredit este in plin proces de reconstructie a brandului. Am inceput din interior, am lucrat alaturi de specialisti la nivel international: Landor a fost agentia care ne-a ajutat pe partea de consultanta pentru constructia noii pozitionari pe brand, iar pe partea de creatie i-am avut alaturi de noi pe cei de la Bartle Bogle Hegarty din Londra, care au lucrat la conceptul creativ. In Romania nu am inceput inca o campanie pura de brand. Am avut anul trecut o campanie de produs pe zona de retail, un credit de refinantare care a fost comunicat sub noua umbrela, noul brand. Si pentru ca ne dorim foarte mult sa-l construim pas cu pas, lucram foarte mult in intern, la tot ce inseamna schimbare de procese, creare de produse noi, training la nivelul anagajatilor deoarece  ne dorim ca acest brand sa fie adoptat in primul si in primul rand de catre noi si apoi sa iesim cu noi in exterior.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Republika

Republika este o agentie romaneasca lansata in anul 2008, initial pozitionata ca agentie de social media intr-o perioada in care comunicarea brandurilor romanesti pe Facebook era abia la inceput. Odata cu extinderea... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related