Florentina Stoica despre valorile Chevrolet si competitia Young Creative Chevrolet

Florentina Stoica despre valorile Chevrolet si competitia Young Creative Chevrolet

Lansat in 2007, Young Creative Chevrolet este un concurs pan-european care ofera tinerilor artisti posibilitatea de a pune in practica abilitatile si talentul lor, de a interactiona cu profesionisti din domeniile creative si de a prezenta creatiile lor unui public larg interesat de lifestyle si media. Concursul se concentreaza pe design vestimentar, fotografie, video si arte vizuale, iar la editia 2012 Young Creative Chevrolet premiaza interpretari creative si imprevizibile ale sloganului "Make it happen".

Pe langa premiile in bani, castigatorilor pot lucra alaturi de profesionisti din domeniile respective. Am stat de vorba cu Florentina Stoica (PR Manager, Chevrolet Romania) despre concurs si brandul Chevrolet.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Related