La 20 ani de la lansare, Evenimentul zilei isi schimba layout-ul

La 20 ani de la lansare, Evenimentul zilei apare intr-un nou format, cu layout mai accesibil cititorilor si cu o grafica noua care aduce in prim-plan bulina, element grafic care a consacrat ziarul, informeaza un comunicat emis de companie. Publicatia generalista, care apartine Editurii Evenimentul zilei si Capital, a trecut printr-o serie de modificari grafice realizate de Marian Toader (Project manager), cel care a schimbat fata Evenimentului zilei si acum 4 ani, si Robert Grigore (Art-director).

"Evenimentul zilei este una din publicatiile cunoscute ca fiind orientate catre opiniile cititorilor si care isi adapteaza continutul in functie de acestia. In acest sens, si structura informatiei s-a modificat, pentru un mai bun si usor acces la materialele publicate. Evenimentul zilei este intr-o continua evolutie, atat din punct de vedere al echipei, pentru ca suntem in cautarea celor mai buni jurnalisti, cat si din punct de vedere grafic, deoarece stim ca layout-ul ofera plus valoare informatiei", a declarat Vlad Macovei (redactor-sef, Evenimentul zilei).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related