Bogdan Ungureanu (editura Publica) despre marketingul pentru carti de marketing

Bogdan Ungureanu (editura Publica) despre marketingul pentru carti de marketing

"Publica a inceput din pasiunea noastra comuna pentru carti si pentru idei de business. Pentru ca obisnuiam sa citim si inainte, am considerat ca ar fi momentul sa facem cunoscute cartile care ne-au placut noua si cunoscutilor nostri", povesteste Bogdan Ungureanu, Executive Manager Publica, despre inceputurile editurii care a debutat cu ecou prin lansarea unor carti precum Funky Business si Karaoke Capitalism, si a continuat cu titluri ale unor personaje ilustre in arta de a face business.

Cea mai citita carte Publica a fost si ramane Funky Business, pe timp de criza cartile au fost alternativa trainigurilor costisitoare, iar evenimentele "Meet the thinkers" au ridicat standardele evenimentelor de carte. Pentru a afla care sunt criteriile alegerii titlurilor din portofoliul Publica, dar si care este firul rosu de la care editura nu se abate cand introduce o noua carte pe piata din Romania, cititi in interviul de mai jos cu Bogdan Ungureanu, Executive Manager la editura Publica.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 13 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti din arii diferite,... vezi detalii »

Sectiune



Related