Brands & Communities: Cum s-a coagulat comunitatea de brand Decat o Revista

Brands & Communities: Cum s-a coagulat comunitatea de brand Decat o Revista

"Verbul 'to like' s-a transformat dintr-o stare intr-o actiune pe care o faci cu mouse-ul, dintr-un sentiment intr-o preferinta de consum. A-ti placea ceva e substitutul comercial al iubiri". Asa si-a inceput Cristian Lupsa (Editor, Decat o Revista) prezentarea din cadrul evenimentul SMARK KnowHow – Brands & Communities citandu-l pe Jonathan Franzen.

Cristian spune ca Decat o Revista a ajuns la numarul 8 si 45.000 fani si ca exista pentru ca sunt oameni care o iubesc. Cum au reusit sa adune acesti oameni in jurul ei? Cristian este de parere ca ei, cei din spatele revistei, au adus oamenii in casa lor atat virtual, cat si fizic, au creat lucruri impreuna si le-au indeplinit dorintele si acest aspect a contat pentru comunitatea Decat o Revista. In afara de acestea, i-au intristat pentru au o tendinta de a merge in zonele dramatice ale vietii pentru ca de acolo invatam ceva, i-au suparat si le-au creat amintiri, pentru ca sunt o familie si "o familie are si gauri", spune Cristian.

Ce a invatat alaturi de comunitatea de fani Decat o Revista? "Daca am invatat ceva este ca daca vrei sa tii oamenii in jurul tau trebuie sa fii vulnerabil, sa deschizi usa, sa oferi mai mult decat ceri, sa gresesti si sa povestesti sincer si cu bune si cu rele", spune Cristian si incheie cu un citat de Joan Didion: "Spunem povesti ca sa putem trai".

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Sectiune



Related