Brands & Communities: Adriana Nestoriuc (PepsiCo) despre campaniile importante pentru construirea comunitatii Pepsi

Brands & Communities: Adriana Nestoriuc (PepsiCo) despre campaniile importante pentru construirea comunitatii Pepsi

In cadrul evenimentului dedicat comunitatilor de brand SMARK KnowHow – Brands & Communities, Adriana Nestoriuc (Group Brand Manager CSD, PepsiCo) a punctat momentele cheie pentru construirea comunitatii de brand Pepsi online.

De ce o comunitate online? Adriana a declarat ca a fost necesara o comunitate online pentru ca aceasta este important pentru brand, pentru ca Pepsi vrea sa comunice cu masele de oameni si trebuie sa stie sa gaseasca acele comunitati cu afinitate cu care sa comunice, sa fidelizeze oamenii si sa ii transforme in adevarati ambasadori de brand.

In aprilie 2011, dorind sa testeze schimbarea ambalajului Pepsi Twist, brandul a reusit cu costuri minime sa primeasca feedback rapid, iar la finalul lunii mai produsul era deja pe piata, deoare mai mult de 80% din persoanele care au raspuns au ales acest lucru. Acesta este un exemplu in care comunitatea Pepsi a reprezentat un focus grup pentru testarea schimbarilor.

Campania "Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi" a avut ca target oamenii care rezoneaza cu acele momente, persoane trecute de 35 ani. Insa campania a fost foarte bine primita de catre tineri, reusind sa genereze engagement, multe like-uri, share-uri si comentarii.

In iulie a urmat campania "Pepsi Refreshed Liberty Parade", in cadrul careia brandul a vrut sa iasa din partea offline si au organizat un concurs de fotografie pe Facebook, unde au obtinut aproximativ 400 poze.

"Pepsi Refresh Romania", o alta campanie gandita special pentru online, trebuia sa se desfasoare pe site-ul Pepsi Romania deoarece este importanta generarea de trafic pe site, insa s-a decis sa fie derulata pe Facebook, pentru ca ar fi durat mult mai mult sa schimbe obiceiul de comsum al comunitatii.

Adriana spune ca si ideea de asosiere cu Inna a venit din partea comunitatii. Alte campanii derulate in aceasta perioada au fost "Pepsi INNA Challenge" sau "Pepsi - Da un refresh vietii urbane".

In acest moment, pe Facebook, Pepsi deruleaza un proiect in care exploateaza perteneriatul pe care il are cu Cinema Baneasa si astfel comunitatea brandului creaza trafic pentru Cinema Baneasa.

Adriana a incheiat discursul ei prin a spune ca pentru un brand este important atat sa aiba o comunitate, cat si sa o foloseasca si ne-a invitat pe 11 mai pe pagina de Facebook a brandului.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Related