Studiu Nielsen: increderea consumatorilor la nivel global a crescut cu 5 puncte

Conform "Global Survey of Consumer Confidence and Spending Intentios", un studiu realizat de Nielsen in primul trimestru al acestui an, starea consumatorilor se imbunatateste, cu toate ca majoritatea omenilor considera in continuare ca trec printr-o perioada de recesiune, informeaza Nielsen.

In primul trimestru al acestui an, in timp ce mai mult de jumatate dintre consumatori (57%) au indicat ca sunt in recesiune, aceasta perceptie a inregistrat o scadere fata de ultimul trimestru al anului trecut, cand 64% au declarat acelasi lucru. La nivel regional, responentii care considera ca trec inca printr-o perioada de recesiune inregistreaza o scadere in regiunea Asia-Pacific (44% comparativ cu 53% in ultima perioada a anului trecut), in America de Nord (80% comparativ cu 86% in ultimul trimestru al anului 2011) si Europa (72% comparativ cu 74% in Q4). Un numar mai mare de respondenti din America Latina (48% comparativ cu 47% in Q4) si Orientul Mijlociu/Africa (75% comparativ cu 74% in Q4) considera sa se afla in recesiune.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related