Electrolux este partener al Asociatiei RoRec in campania "Locul deseurilor nu este in casa. Trimite-le la plimbare"

Electrolux este principalul partener al Asociatiei Romane pentru Reciclare (RoRec) in campania "Locul deseurilor nu este in casa. Trimite-le la plimbare", care se va desfasura in zilele de 26 mai si 2 iunie, in sectorul 6 al Capitalei, cu sprijinul primariei de sector, informeaza un comunicat emis de GolinHarris.

Campania are ca principal scop educarea publicului cu privire la importanta colectarii corecte a echipamentelor electrice si electronice vechi (DEEE). Astfel, au fost amenajate 5 puncte de colectare in care pot fi depuse echipamentele electrice si electronice vechi.

Toate persoanele care au depus echipamente electrice si electronice vechi la punctele de colectare special amenajate vor fi inscrise automat intr-o tombola cu premii Electrolux constand in: 5 combine frigorifice, 5 masini de spalat rufe, 10 aspiratoare, 5 cuptoare cu microunde, 5 fiare de calcat si 5 cafetiere. Desemnarea castigatorilor se va face prin tragere la sorti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related