Cele mai populare si cele mai eficiente formate publicitare in H2 2011

Formatele traditionale sunt cele mai populare in regiunea Europei Centrale si de Est, desi genereaza mai putine click-uri decat formele de publicitate interactive, potrivit rezultatelor raportului gemiusAdMonitor pentru H2 2011 in 6 piete europene selectionate – Bulgaria, Republica Ceha, Ungaria, Polonia, Slovacia, Romania. De asemenea, cele mai active sectoare de piata, cum ar fi "Finante, Asigurari si Brokeraj" nu par sa fie foarte atractive pentru utilizatorii de internet, avand una din cele mai mici valori a ratei de click medie (CTR).

Media CTR pe tari
Bannerele obisnuite, chiar daca genereaza mai putine click-uri, sunt cele mai populare in tarile analizate, cota acestor formate de publicitate depasind 85% din toate campaniile masurate de Gemius in cele 6 piete studiate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Companii

Sectiune



Related