Timisoreana, sponsorul Cupei Romaniei, a desfasurat concursuri pentru suporteri, jurnalisti si bloggeri

Timisoreana, sponsorul principal al Cupei Romaniei, a premiat anul acesta suporterii, jurnalistii si bloggerii, informeaza un comunicat de presa 2Active PR.

Astfel, de pe 1 aprilie pana pe 27 mai s-au pus in joc 3 masini ale suporterului (Skoda Octavia Combi), 10.000 de mingi semnate de legende, 5.000 de tricouri si 240.000 de PET-uri de 2 litri de bere. Pentru a intra in concurs, participantii s-au inscris folosind codurile unice de pe fiecare ambalaj Timisoreana.

Cei trei mari castigatori ai campaniei "Suporterii devotati castiga" au fost extrasi de catre Ilie Balaci, Silviu Lung si Miograd Belodedici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related