Lidl desfasoara turneul national de concerte pop si dance Mix Music Evolution

In perioada 16 iunie – septembrie 2012 Lidl va derula turneul national de concerte pop si dance Mix Music Evolution cu desfasurare nationala in 14 orase, informeaza un comunicat de presa emis de retailer.

Intrarea la concerte este conditionata de plata unui bilet de 1 Leu, suma ce va fi directionata campaniei de reimpadurire a parcurilor "1 Leu pentru copacul meu".

Turneul Mix Music Evolution se aflat la a doua editie si este sustinut de brandurile proprii Lidl: berea Argus si apa Saguaro.

Lineup-ul turneului Mix Music Evolution include artisti precum Proconsul, Andreea Balan, Petrisor, Alexandra Ungureanu, Keo, Skizzo Skillz si DJ Jungle, moderatorii evenimentului fiind Catalin Maruta si Emma Stefan.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related