Raluca Mihaescu (ibis) despre evolutia si rebrandingul ibis pe piata din Romania

Raluca Mihaescu (ibis) despre evolutia si rebrandingul ibis pe piata din Romania

Cariera Ralucai Mihaescu se invarte in jurul vanzarilor si marketingului. Inainte de a veni la ibis, Raluca a lucrat aproximativ un an de zile pentru compania de outside catering - Flavours Food Design si 7 ani pentru Athenee Palace Hilton, in ambele companii ocupand pozitia de Director de Vanzari.

Cand a venit in Ibis, in 2004, compania era reprezentat in Romania prin hotelul ibis Gara de Nord din Bucuresti, pentru ca in anul 2005 sa isi deschida portile inca 2 hoteluri, unul in Bucuresti si unul la Constanta, urmate de cel din Sibiu, deschis din 2009. 

Despre o piata care in 2012 a incetinit la 5-6% in gradul de ocupare si 3-4% in cifra de afaceri, despre cum a evoluat ibis in ultimii ani, care sunt criteriile dupa care un client alege un anume hotel in detrimentul altuia, dar si despre serviciile care contribuie cel mai mult la veniturile hotelurilor, am stat de vorba cu Raluca Mihaescu, director marketing & vanzari Ibis Romania, in interviul de mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Related