Activari de brand reusite vs. nereusite

Activari de brand reusite vs. nereusite

Am definit, etapizat si teoretizat activarea de brand, nu inainte de a vedea ce tipuri de research ne-ar putea directiona strategia. Intrebarea care ne-a ramas este urmatoarea: Ce caracteristici are o activare de brand reusita? In ce cazuri putem zice ca o activare de brand nu este reusita? Cum raspund speakerii Brand Activation Strategy acestor intrebari puteti citi in articolul de mai jos, acestia urmand sa-si detalieze perspectivele in cadrul evenimentului ce va avea loc vineri, 15 iunie.

Pentru Monica Tanasoiu, Client Service Director, Mercury360, o activare de brand reusita "creeaza interactiune cu consumatorul, atasament fata de brand si buzz peste tot pe unde se poate", in timp ce una nereusita "e ca un monolog in fata oglinzii, unde brandul vorbeste singur si nu e nimeni imprejur sa-l asculte, deoarece toti au murit de plictiseala".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Profir Alina
acum 8 ani
asta e , nu ne permitem sa ne inscriem la event .... atunci stam acasa


Branded


Related