[UPDATE] Baneasa Shopping City a castigat trofeul de argint acordat de International Council of Shopping Centers la categoria Cause Related Marketing

Campania Hope Pop-Up Store realizata de Baneasa Shopping City in parteneriat cu 2activePR a castigat trofeul de argint acordat de International Council of Shoping Centers la categoria Cause Related Marketing, informeaza un comunicat emis de 2activePR.

Conform comunicatului, premiile Solal Marketing ale International Council of Shopping Centers se acorda celor mai eficiente campanii de marketing desfasurate de centrele comerciale din Europa si Africa de Sud.

Hope Pop-Up Store a fost un magazin caritabil care a gazduit articole vestimentare, accesorii si piese de colectie donate de personalitati din Romania – designeri, actori, cantareti, pictori, scriitori si oamenii din lumea sportului. Proiectul social a avut loc in primavara anului trecut, atunci cand Baneasa Shopping City s-a alaturat campaniei de ajutorare a copiilor cu afectiuni oncologice initiata de Asociatia P.A.V.E.L – "Nu trece nepasator" – si a durat o luna si jumatate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related