In urma reactiilor negative primite pe Facebook, Adidas renunta la planurile de a comercializa un model de incaltaminte cu catuse

Adidas a renuntat la planurile sale de a comercializa un modelul de incaltaminte, JS Roundhouse Mid, care prezinta un colier ca o catusa la glezne, dupa ce criticii au spus ca este un simbol al sclaviei, informeaza The Guardian.

Modelul cu catuse portocalii din plastic a fost produs in colaborare cu designerul de moda Jeremy Scott si a fost aratat publicului pentru prima data in urma cu cateva luni, dar nu a generat multa agitatie. Compania a inceput insa de curand sa promoveze produsul pe Facebook.

"De cand a aparut pe pagina noastra de Facebook, inaintea lansarii prevazuta pentru luna august, Adidas a primit feedback atat pozitiv, cat si negativ. Ne cerem scuze daca oamenii s-au simtit ofensati de design si ne retragem planurile de a face acest produs disponibil pe piata", au declarat reprezentantii Adidas.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related