Studiu 360insights: Evolutia perceptiei romanilor asupra crizei financiare in perioada 2009 - 2012

Potrivit studiului "Evolutia perceptiei romanilor asupra crizei financiare (perioada 2009 - 2012)", realizat de 360insights pe 800 respondenti, 79% dintre romanii din mediul urban afirma ca Romania este afectata de recesiune, 55% dintre romani considera ca efectele crizei sunt exagerate de mijloacele media, iar cei mai multi dintrei ei sunt decisi sa isi mentina consumul de bauturi alcoolice si tutun in acest an.

Evolutia perceptiei romanilor asupra crizei financiare
Daca in 2009, 71% dintre romani se declarau confuzi cu privire la criza, dar optimisti, in 2010, 79% constientizau criza si erau in stare de panica, in 2011, 75% dintre acestia  acceptau criza si cautau solutii pentru a-i face fata. In anul 2012 insa, criza devine parte din cotidian pentru 79% dintre respondenti, insa obisnuinta cu fenomentul economic nu micsoreaza impactul efectelor sale, ci dimpotriva este intensificat de trecerea timpului. Spre deosebire de anul trecut, modul in care efectele crizei ii afecteaza pe romani la nivel personal a devenit mai pregnant. Chiar daca timpul indelungat petrecut sub recesiune aduce un oarecare grad de obisnuinta, in acelasi timp face ca efectele sale sa se intensifice si sa fie mai apasatoare. Astfel, romanii cunosc din ce in ce mai bine fenomenul economic, dar devine si din ce in ce mai greu  sa poarte 'povara' pentru o perioada atat de indelungata

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related