[Vox Pop] Un eveniment reusit, organizat de… aaa… pff…

[Vox Pop] Un eveniment reusit, organizat de… aaa… pff…

Probabil ca fiecare brand este in extaz cand isi vede “stadionul” plin de consumatori fericiti si-si imagineaza cum dupa gardurile evenimentelor numele brandului se va auzi in ecou. Da, oamenii merg la evenimente de tot felul. Da, oamenii se distreaza. Insa cati dintre ei isi mai amintesc ce brand si-a sacrificat bugetul pentru cele cateva ore de distactie de care au avut parte? Ca sa aflam raspunsul la aceasta intrebare, am indraznit sa facem o baie de soare in centrul Bucurestiului in plina zi de munca si sa intrebam trecatorii: Care este ultimul eveniment sponsorizat de o marca la care iti amintesti ca ai participat?

Raspunsurile lor ne-au confirmat rezultatele studiului SMARK Research realizat de eResearch: Timpul liber la romani. Preferinte, asteptari, consum. Astfel, asa cum se poate observa si in materialul video de mai jos, romanii sunt confuzi, rareori asociaza coerent un brand cu un eveniment, cu toate acestea, ne spune studiul, ei se asteapta ca brandurile sa fie prezente in activitati comune. Mai multe despre timpul liber al romanilor, rezultatele obtinute de branduri in urma activarilor si oportunitatile neexplorate inca gasiti in studiu.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related