Allianz-Tiriac deruleaza o campanie promotionala destinata clientilor care incheie o asigurare de locuinta

Allianz-Tiriac deruleaza pana pe 30 septembrie o campanie promotionala prin intermediul careia ofera 5 excursii in Europa in valoare de 1.000 EUR fiecare, informeaza un comunicat emis de Bridge Communication.

Clientii care isi incheie o asigurare de locuinta Allianz-Tiriac sau Allianz Direct in aceasta perioada vor fi inscrisi in tombola pentru cele 5 excursii, fiecare castigator urmand sa primeasca un voucher in valoare de 1.000 EUR pentru a-si alege destinatia si durata excursiei, care poate fi oricand in perioada 1 decembrie 2012 – 1 septembrie 2013.

Campania de comunicare cuprinde flyere, postere, Facebook Ads, bannere online si Direct Mailing.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Related