Ruxandra Chiurtu (National Geographic): despre istoria revistei la nivel international si local, pozitionarea in Romania si campanii cu ecou

Ruxandra Chiurtu (National Geographic): despre istoria revistei la nivel international si local, pozitionarea in Romania si campanii cu ecou

Din adancul marilor pana in varful muntelui Everest, din lumea organismelor microscopice pana la stelele din galaxii indepartate, cu 7 milioane de exemplare vandute lunar si o audienta de 45 de milioane de cititori/luna la nivel global, revista National Geographic relateaza despre "intreaga lume si tot ceea ce cuprinde ea" de aproape 125 de ani.

Pastrandu-si acelasi scop de popularizare a stiintei, editia din Romania a National Geographic are o audienta de 345.000 cititori pe editie, potrivit ultimelor date SNA, cu un core target intre 18 si 45 de ani, dintre care 48% barbati si 52% femei. Anul viitor, revista National Geographic va aniversa 10 ani in Romania, ani in care s-a facut auzita prin proiecte de anvergura precum Cubul de gheata National Geographic, Esti unul dintre cei 7 miliarde, buzz-ul mediatic creat de propunerea Gropii Vacaresti ca rezervatie naturala, Olimpiadele National Geographic din liceele bucurestene, dar si prin abordari neconventionale de distributie. Despre toate aceste proiecte realizate in-house, dar si despre pozitionarea si prezenta National Geographic in online am stat de vorba cu Ruxandra Chiurtu, marketing manager National Geographic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related