Studiu Reveal Marketing Research: 55,8% dintre romanii din mediul urban au consumat bere cel putin o data in ultima luna

Reveal Marketing Research a realizat un studiu privind consumul de bere in Romania, care a evidentiat faptul ca 55,8% dintre romanii din mediul urban au consumat bere cel putin o data in ultima luna, informeaza un comunicat emis de companie.

Studiul a identificat si 3 tipuri de consumatori de bere in mediul urban: consumatorul tipic sau heavy drinker (barbati cu varste intre 18 si 25 ani, cu studii medii), medium drinker (barbati cu varste cuprinse intre 26 si 35 ani, cu studii superioare) si occasional drinker (femei cu varste intre 26 si 35 ani, cu studii superioare).

In ceea ce priveste locatia in care s-a consumat bere in ultima luna, cea mai mare parte dintre respondenti (62%) declara ca au consumat bere acasa, 14% in oras si 24% si acasa si in oras. In cazul consumului de bere in oras, se prefera sticla de 0,5 litri, iar pentru acasa consumatorii achizitioneaza bere la pet de 2 litri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related