Campania UNICEF "Niciun Copil Invizibil" a strans donatii de peste 70.000 de Euro

In urma campaniei de strangere de fonduri "Niciun Copil Invizibil", derulata de UNICEF in parteneriat cu Realitatea TV in perioada 23 iunie-24 august 2012, s-au strans peste 70.000 Euro, ca urmare a donatiilor venite din partea a 35.000 de persoane, fonduri ce vor fi folosite in scopul continuarii proiectului Prima prioritate: niciun copil invizibil, informeaza un comunicat de presa UNICEF.

Pe parcursul celor doua luni de campanie, telespectatorii Realitatea TV si fanii UNICEF de pe Facebook au putut face donatii prin SMS si online pe site-ul UNICEF.

Momentul cheie al campaniei de strangere de fonduri l-a reprezentat emisiunea Trezeste Romania – Editia speciala in beneficiul UNICEF, in care Andreea Marin Banica, Ambasador al Bunavointei pentru UNICEF Romania, a fost gazda emisiunii ce a avut ca invitati vedete si personalitati publice din diverse domenii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related