Marinela Guina (GrupSapte) despre piata de promotii din Romania, Republica Moldova, Bulgaria si Croatia

Marinela Guina (GrupSapte) despre piata de promotii din Romania, Republica Moldova, Bulgaria si Croatia

Marinela Guina (Field Director, GrupSapte) lucreaza de 7 ani in agentia GrupSapte. A intrat in G7 in 2005 trecand prin coordonarea echipelor de one to one activation din Bucuresti, la care s-au adaugat cele la nivel regional. A intrat apoi in echipa de account management si a ajuns ca in acest moment sa coordoneze departamentul de activari one to one la nivel national. A avut ocazia ca, pe langa campaniile derulate pe teritoriul tarii, sa gestioneze si campanii in Republica Moldova, Bulgaria si Croatia, astfel ca in cele ce urmeaza ne va face o comparatie intre piata de activari one to one din aceste 3 tari si Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


WaveCrest

Ne place să credem că rolul principal al advertising-ului este de a crea relații puternice între branduri și oameni. De peste 20 de ani, la WaveCrest România (cunoscută anterior sub numele Grup Șapte și... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related