Andreea Mihai: Marcile proprii Carrefour Romania sunt prezente intr-un procent de 10% in hipermarket si de 14% in supermarket

Andreea Mihai: Marcile proprii Carrefour Romania sunt prezente intr-un procent de 10% in hipermarket si de 14% in supermarket

Pe categoriile FMCG, marcile proprii din portofoliul Carrefour Romania sunt prezente intr-un procent de 10% in hipermarket si de 14% in supermarket. Cum abordeaza retailerul aceasta categorie de produse din punct de vedere al pretului si promovarii, dar si care sunt cele mai vandute categorii, ne-a vorbit Andreea Mihai, Director de Marketing la Carrefour Romania.

Marcile private Carrefour si categoriile acoperite
Carrefour ofera clientilor urmatoarele marci proprii: Carrefour Bio, Carrefour Selection, Reflets de France, Carrefour, Carrefour Discount, Tex, Carrefour Home, Filiera Calitate. Marcile Carrefour acopera toate categoriile de produse: de la alimente de baza, produse de larg consum, jucarii, papetarie, pana la gradinarit, bricolaj, accesorii auto, electronice si electrocasnice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related